Babiš stále mazanější
Lukáš JelínekČSSD by se od Babiše měla přiučit v mediální komunikaci. Tu Babiš zvládá na výbornou. Svou pověstí čistého politika maskuje i to, jak se vedle sebe usadily elity staré a nové.
Členové ČSSD na sociálních sítích, v novinách, ale i v místních organizacích vášnivě řeší, zda by je jiný lídr nepřivedl k lepšímu volebnímu výsledku. Víc je zaměstnávají personálie než vymýšlení atraktivnějších cílů, které by šlo představit voličům.
Jsou přitom věci, ve kterých by se dalo přiučit od úhlavního konkurenta, Andreje Babiše. ANO sice zaostává za ČSSD v programové práci, další disciplíny však ve spolupráci s externími experty zvládá dokonale.
Například takové billboardy. Ty sociálnědemokratické připomínaly aktéry i kulisami divoký východ. Naopak Babiš vystřídal košili i tričko, vousy i hladkou bradu, slogany ironické i vážné. Jeho nosiče nadto zářily bílou, čímž říkaly: Jsme čistí, čerství, nezkažení.