Poklonkujete úspěšným? Nestyďte se!
Lukáš SenftSeriál Já, Mattoni byl nejdražším projektem České televize. Výsledkem je ale jen reklama na minerálku, která svou chválou kapitalistů připomíná normalizační seriál naruby.
Z České televize se stává mohutná reklamní firma. Propagaci si v jejích pořadech zaplatila Skupina ČEZ i Budweiser Budvar a aktuálně si hlavní vysílací čas koupila firma Mattoni. Karlovarské minerální vody a.s. se totiž podílely na produkci nejdražšího seriálu veřejnoprávní televize. Ten pochopitelně vypráví o „otci zakladateli“ celého podniku — Heinrichu Mattonim.
Tahle pompézní reklama se stopovými prvky děje vyšla na sto milionů korun. Sto sedmdesát herců a více než tři tisíce komparzistů se zúčastnilo natáčení, které trvalo sto padesát dní.