Na dovolenou? Do Berušky!
Patrik EichlerZákladní potřeby máme každý jiné, píše na svých billboardech jeden český supermarket. Jeden polský píše, že Poláci v něm tráví dovolenou a jen co vylezou z vody, už se třesou, aby v něm byli. I tak vypadá debata o zákazu nedělního nakupování.
Usměvavá mladá žena, plná taška s nákupem, modrá obloha, žlutý štít s usměvavou beruškou a nápisem „Beruška. Každý den nízké ceny“. Na jednom billboardu jede žena na kole a tašku s nákupem má v košíku na předním nosiči. Po levé ruce má plochu simulující červeno-bíle kostkovaný ubrus a černý nápis: „My, Poláci, to tak máme. Dovolenou trávíme s Beruškou.“
Na druhém billboardu drží žena tašku v ruce, má hluboký výstřih, náhrdelník, slaměný klobouk, větrem rozcuchané vlasy. V přeplněné tašce vidíme lahev s vodou, krabice s džusem i ovoce. Po levé ruce tvoří podklad pro heslo „My, Poláci, to tak máme. Z pláže do Berušky“ koupelnové koberečky nebo možná korkové prostírání s lemem. Pod nápisem nezbytná usmívající se beruška a slogan „Beruška. Každý den nízké ceny“.
Existuje i verze s usměvavým mužem, který má v náručí vedle tašky s nákupem ještě malého chlapce, a nápisem „My, Poláci, to tak máme, táboříme s Beruškou“.