Sex, volby, nezaměstnanost

Ivana Recmanová

Mladí sociální demokraté před volbami do Evropského parlamentu zveřejnili spot, ve kterém upozorňují na nezaměstnanost v České republice.

V pondělí vypustili Mladí sociální demokraté do éteru volební spot, ve kterém mladá žena pracující v kanceláři s úderem dvanácté všeho nechá, pomalu odejde do vedlejší místnosti, kde se za zavřenými dveřmi s dalším zaměstnancem začne oddávat milování. K tomu dodává hlas vypravěče: „Sex v práci je fajn...jen škoda, že přes půl milionu lidí práci nemá.“ Poslední záběr vyzývá k účasti v eurovolbách a volbě ČSSD.

Nemusí se nám to líbit, nicméně provokativní záběry přitahují. Foto Mladí sociální demokraté.

Reakce na video nenechaly na sebe dlouho čekat. Lidové noviny mylně označily klip za společné dílo ČSSD a MSD a dokonce pověsily pod článek anketu, kde jednou z možností bylo, že klip je trapný a sexistický (ostatními možnostmi bylo, že je klip pěkný nebo vhodný akorát pro mladé) — jako kdyby nemohl být jen jedno z toho.

×
Diskuse
mi připadá dobrý jednoduchým nápadem, trochu ztrnulý provedením (mám na mysli proslovy mladých lidí, které následují - je tam odkaz).

-- http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/249688/sex-v-praci-je-fajn-tvrdi-cssd-ano-sije-do-neschopnych-dinosauru-z-europarlamentu.html

Bohužel první, co mě napadlo, je nepěkná otázka:

Kolik let to potrvá, než většina autorů ztratí zájem jak o sex tak o politickou a sociální angažovanost?
A sekundární bude, zda se tak stane díky střetávání s partajními strejdy (snad je nemusím vyjmenovávat) nebo prostým biologickým stárnutím.
May 7, 2014 v 3.17
Jako Jana Nagyová
Nevím, kolik voličů získá Sociální demokracii propagace životního stylu Petra Nečase.

Navíc většina těch lidí, kteří práci mají, nepracuje u počítače v pohodlné kanceláři. A nejvíce sexu v práci se dostává zaměstnankyním a zaměstnancům erotického a pornografického průmyslu, což, doufám, nejsou obory, na které se hodlá ČSSD soustředit v podpoře vzniku nových pracovních míst.

Zdá se mi, že účinnější by bývalo bylo pranýřovat hrdiny klipu jako příslušníky nebo přisluhovače zhýralé buržoazie: Oni v práci šoustají, a s vámi vyjebou. Volte ČSSD, ta vás doopravdy miluje.
PL
May 7, 2014 v 21.15
Dilema nikdy nebylo kratší
Člověk se dlouho nemůže rozhodnout, jestli dá přednost shlédnutí prvního nebo druhého videa. Nakonec ale stejně všichny bude zajímat, jaké pivo považuje za sexy Jan Keller. Nemluvě o té sexy servírce, která pivo přináší...