Ředitel deklaroval, že si uvědomuje riziko odvolání, a ani já ho zde neobhajuji, navrhuji více vyjednávání v nejasných situacích, a zdůrazňuji nutnost jednat o některých opatřeních s lidmi, kterých se týká. Porovnávám politiky bez roušek v restauracích, a snahu vyjít vstříc dětem a rodičům, obojí je chyba, jenže jiná chyba. Odvolání je fatální, je to vyhazov, a každý vyhazov má i finanční důsledky, nicméně to zásadní pro všechny okolo školy je to, že se tím ukončil dialog, je tím vše smeteno, rodiče a učitelé, kteří měli různé názory nemají tu moc jako ředitel, s nimi už se nikdo bavit nebude, prstě se budou dodržovat stanovená pravidla a to je to řešení. Jenže taková řešení mají v sobě riziko posilování radikalizace a tříštění společnosti, jejíž část si může myslet, že když se nikdo nezajímá o naše názory, a vynucuje bez něj direktivně opatření, která zjevně z části nejsou funkční, tak ti odmítnutí tímto způsobem nebudou věřit ve stát ani o demokracii, to je taky možná abeceda demokracie, kterou zmiňujete.
To se může stát asi jen v Pirátské straně, diskutovat rozdílné názory až takhle tvrdě přes média, dá se to brát jako přínos pro rozvoj super transparentní demokracie.
Ano Klaus mladší je asi původcem některých myšlenek jeho kolegyně poslankyně, zároveň ona přidává kritiku ICT ve vzdělávání, a rozvoje kompetencí, tyto oblasti ani Klaus nenapadá, zdá se že jeho následovníci jsou do větších extrémů.
K odvolání ředitele waldorfské školy v Semilech nemuselo dojít
Petr Chaluš
Ředitel deklaroval, že si uvědomuje riziko odvolání, a ani já ho zde neobhajuji, navrhuji více vyjednávání v nejasných situacích, a zdůrazňuji nutnost jednat o některých opatřeních s lidmi, kterých se týká. Porovnávám politiky bez roušek v restauracích, a snahu vyjít vstříc dětem a rodičům, obojí je chyba, jenže jiná chyba. Odvolání je fatální, je to vyhazov, a každý vyhazov má i finanční důsledky, nicméně to zásadní pro všechny okolo školy je to, že se tím ukončil dialog, je tím vše smeteno, rodiče a učitelé, kteří měli různé názory nemají tu moc jako ředitel, s nimi už se nikdo bavit nebude, prstě se budou dodržovat stanovená pravidla a to je to řešení. Jenže taková řešení mají v sobě riziko posilování radikalizace a tříštění společnosti, jejíž část si může myslet, že když se nikdo nezajímá o naše názory, a vynucuje bez něj direktivně opatření, která zjevně z části nejsou funkční, tak ti odmítnutí tímto způsobem nebudou věřit ve stát ani o demokracii, to je taky možná abeceda demokracie, kterou zmiňujete.
Výstavba jako nejvyšší veřejný zájem
Ladislav Kos
Už kvůli politikům jako Filip a Klaus mladší potřebujeme občanské vzdělávání
Lukáš Jelínek
Pirátský náraz do ústavy
Dalibor Záhora
Co se děje, že se extrémní konzervatismus ve školství sluní v médiích?
Petr Chaluš