Bernard reklamou pomáhá kultuře znásilňování. Lituji svého podílu na ní
Michaela ThomasMajitelka reklamní agentury, která se podílela na reklamě pivovaru Bernard zobrazující ženy jako vyzývavé sexuální objekty v přímé souvislosti s jeho pivem, nabídla Deníku Referendum komentář. V něm se od svého podílu na kampani distancuje.
„Je to typická zamindrákovaná nešťastná ženská, tak tři roky ji žádnej chlap nevopíchal.“ To si vyslechnou ženy, které vidí svět jinak. Které si uvědomily, že žijeme ve stereotypech a škatulkách. Že žijeme ve světě, kde ženská práva jsou daleka rovnosti těm mužským, ve světě, kde ženské tělo je věc veřejná. V ujišťování, že když ona říká „ne“, znamená to „jo“ a že když si vezme krátkou sukni, chce si „zapíchat”.
Protože já sama jsem byla jako mladá žena znásilněna opilým mužem, protože to byl chlap jak hora, navíc můj šéf, držela jsem hubu a krok a myslela si, že to byla moje vina. Ten pocit vnitřní špíny bych žádnému chlapovi nepřála zažít.
Dítě by také mělo mít možnost prozkoumat genitálie dospělých, i když to u nich může vyvolat pocity vzrušení. To napsala Ina-Marie Philippsová, autorka publikace "Rady rodičům v oblasti sexuálního vývoje dítěte", vydané Spolkovou centrálou pro zdravotnickou osvětu - BZgA.
Publikace byla po protestech stáhnuta k přepracování. Nebyly to však feministky, kdo protestoval.
https://www.pivovarpoutnik.cz/
Povšimněte si, ostatně, že pivovar Poutník patří družstvu:
https://www.pivovarpoutnik.cz/cz/pivovar/soucasnost/
http://www.dup.cz/cz/o-nas/
Musím si to zapamatovat až zas přijedu do Česka. A Krušovice jsou stejnak lepší :-P
10. Věnujeme svůj zisk za zprostředkování vzniku ilustrací na podporu organizace Ženská práva jsou lidská práva.
Chápu, že vás frustrují některé důležité záležitosti dnešní doby, jako že nějaká žena napsala bizarní knihu, nebo že někdo něco prohlásil. Ale asi byste měl odolat touze tuto frustraci ventilovat pod nesouvisejícími tématy. Dík.
Máte pravdu, frustruje mě to, přesto se domnívám, že je proti tomu třeba něco dělat.
Článek výše považuji za vynikající reklamní kampaň a za vrchol pokrytectví.
Je to náš nový, dosud plně neodzkoušený produkt, který za velkých porodních bolestí vznikal v rámci pilotního projektu uberizace služeb. Nezříkáme se těch starých osvědčených prostředků, jako je třeba šokování, a zároveň přinášíme zcela novou kvalitu tím, že do toho tvořivého procesu zapojujeme dosud zcela nevyužitý kreativní potenciál koncového zákazníka.
Ještě jednou tedy všem děkuji a přiťukněme si nyní alespoň symbolicky na naší novou spolupráci!