Nemusí to být jenom ideologie, alespoň ne nutně. Ze simulací vychází, a rád jim věřím, že jak relativně na investované prostředky, tak v absolutní hodnotě, se největšího poklesu produkce CO2 dosáhne přechodem na výhradně veřejnou dopravu. Elektromobily redukce docílí rovněž, ale v menší míře. No a pak už je to kombinace klamu perfektní nepřítelem dobrého s neochotou uvažovat ve škálách.
Nesoulad oněch dvou odstavců čtu tak, že není požadovaná úplně fundamentalistická cesta a že nám venkovanům jezdit v elektromobilech nechají povolené. Lepší než nic.
Člověk skoro až začíná být rád za turkovce. Turek a spol. chtějí za každou cenu auta se spalovacím motorem. Směr představovaný autorem článku zase zakázat veškerá auta, elektromobil stejným nepřítelem. Takže by přechod na elektromobily mohl být ve výsledku použitelným kompromisem.
Elektromobily jsou špatné pro všechny, Turek a Moravanský proti nim útočí dokonce za požití shodných argumentů (doly v Kongu, což nakonec přestává být se zaváděním LFP baterií pravda).
Kubátová argumenty proti elektromobilitě vykazují až pozoruhodnou shodu s argumentací příznivců spalovacích motorů, lidem jako Turek a spol. Elektromobilita je trnem v oku oběma stranám, jak té eko, tak spalovací.
Krátký fact checking. Elektromobily postupně přecházejí na LFP baterie, ty už nepotřebují nikl, kobalt ani mangan.
Válka proti Gaze: brutální izraelský útok připomíná hrůzy genocidy v Bosně
Refik Hodzić
Izraelské tažení na Gazu není ve své podstatě nic jiného, než trestná výprava. Se vším, co k takovým podnikům vždycky patřilo.
Politická ideologie automobilismu zažívá velké vítězství
Matěj Moravanský
Nemusí to být jenom ideologie, alespoň ne nutně. Ze simulací vychází, a rád jim věřím, že jak relativně na investované prostředky, tak v absolutní hodnotě, se největšího poklesu produkce CO2 dosáhne přechodem na výhradně veřejnou dopravu. Elektromobily redukce docílí rovněž, ale v menší míře. No a pak už je to kombinace klamu perfektní nepřítelem dobrého s neochotou uvažovat ve škálách.
Nesoulad oněch dvou odstavců čtu tak, že není požadovaná úplně fundamentalistická cesta a že nám venkovanům jezdit v elektromobilech nechají povolené. Lepší než nic.
Člověk skoro až začíná být rád za turkovce. Turek a spol. chtějí za každou cenu auta se spalovacím motorem. Směr představovaný autorem článku zase zakázat veškerá auta, elektromobil stejným nepřítelem. Takže by přechod na elektromobily mohl být ve výsledku použitelným kompromisem.
Elektromobily jsou špatné pro všechny, Turek a Moravanský proti nim útočí dokonce za požití shodných argumentů (doly v Kongu, což nakonec přestává být se zaváděním LFP baterií pravda).
Dolní Lutyně má být obětována pro Gigafactory. Odmítnou to lidé v referendu?
Radek Kubala
Kubalovy argumenty, samoopravy jsou zlo.
Kubátová argumenty proti elektromobilitě vykazují až pozoruhodnou shodu s argumentací příznivců spalovacích motorů, lidem jako Turek a spol. Elektromobilita je trnem v oku oběma stranám, jak té eko, tak spalovací.
Krátký fact checking. Elektromobily postupně přecházejí na LFP baterie, ty už nepotřebují nikl, kobalt ani mangan.