resp. kvalitě řidičů. Jde snad o jediné povolání (pracovnice nejstaršího řemesla opomíjím), kde stačí úspěšně absolvovaná zvláštní, resp. specielní škola, v lepším případě dokončená ZŠ - přitom lze vydělat poměrně slušné peníze v poměru k nutnému vzdělání. To vytváří mínění o těchto zaměstnancích. Druhá věc je, že se nechají neskutečně snadno vydírat zaměstavateli, nemají moc povědomí o svých právech. Možná pak mají zlost na všechny ostatní účastníky silničního provozu....
Skala sice říká "žádná nebude zrušena", ale víme jak takové neprovozované tratě končí. Jako těch 5 dalších, co se (pro někoho konečně - šrot, atp.) budou fyzicky likvidovat. Pomáhá tomu celkové mínění veřejnosti, kde je mezi mnohými zakořeněn názor (vůbec nechápu proč, je to jako srovnávat hrušky s jablky) že vyspělost konkrétní země se měří počtem automobilů a naopak počtem kilometru žel. tratí na jednoho obyvatele. V prvním případě je žádoucí aby bylo číslo co nejvyšší, v druhém samozřejmě naopak.
Krásný "úkrok stranou" je pak víceméně pouhá proklamace "přeměníme lokálku na cyklostezku". Což považuji za neuvěřitelné plýtvání. Rekonstrukce původní trati většinou vychází podstatně levněji, než realizace jakési lepší polní cesty v tělese dráhy.
Takže balónek byl vypuštěn. Příště "zracionalizují" 20, 30, nebo 60 tratí? Začínat se musí postupně, "aby se neřvalo".
PZ
Shlédl jsem ten film, díky článku zde. Film Olověná Vesta se mi zdá podobný. Ani nevím, jestli obě díla někdy dávali na ČT. Vzhledem k politické angažovanosti, až zabedněnosti tohoto média se domnívám že ne.
Člověk v tísni? Díky černobílým pohledům na světové dění od jejich hlavního představitele jsem přestal poslouchat ČRO 2, kde mají opět přednost hosté " s tím správným názorem" a v jejichž pořadech byl (a asi i je) pravidelným hostem.
Dobrou noc, kamione. A nepředjížděj
Jiří Guth
České dráhy od prosince ruší dopravu na pěti místních tratích
Jiří Guth
Krásný "úkrok stranou" je pak víceméně pouhá proklamace "přeměníme lokálku na cyklostezku". Což považuji za neuvěřitelné plýtvání. Rekonstrukce původní trati většinou vychází podstatně levněji, než realizace jakési lepší polní cesty v tělese dráhy.
Takže balónek byl vypuštěn. Příště "zracionalizují" 20, 30, nebo 60 tratí? Začínat se musí postupně, "aby se neřvalo".
PZ
Mýty o socialistických časech
Dagmar Daňková
Člověk v tísni? Díky černobílým pohledům na světové dění od jejich hlavního představitele jsem přestal poslouchat ČRO 2, kde mají opět přednost hosté " s tím správným názorem" a v jejichž pořadech byl (a asi i je) pravidelným hostem.