Julie Šafová píše „režisér židovského původu“ zřejmě nikoliv ve snaze o slovník třetí říše, ale spíše ve snaze o politickou korektnost. V intencích těchto názorů má zmíněný režisér židovského původu právo rozhodnout se, zda Židem je, nebo zda už Židem není a nikdy ani nebyl. Režisér židovského původu má tedy úplně stejné právo, stejně jako jistý učitel českého původu (tuším Jiří Karen se jmenuje) má právo býti Eskymákem.
„Stojíme tu před vámi jako muži, kteří se staví proti tomu, aby naše židovství či sám holokaust zneužívala okupační moc, jež odpovídá za zničené životy tolika nevinných lidí, ať už jde o oběti útoku ze 7. října v Izraeli, nebo o pokračující útok na Gazu,“ uvedl režisér, který je sám židovského původu.
Tak je to konečně jasné: Za oběti ze 7. října si Židé [respektive jejich okupační moc] mohou sami!
Myslím, že by to ani nemuselo dlouho trvat, než se z Deníku Referendum od nějakého režiséra židovského původu konečně dovíme, že za holokaust a Osvětim si Židé [respektive ta jejich neukojitelná touha po moci] mohou taky sami.
Jak se to jenom může stát, že nějaký národ má takovou zlotřilou reprezentaci?
Například Ukrajinci si, pane Morbicere, jistě přejí mír. Pokud se ale budou řídit vaším ideálem míru, mír nedostanou. Dostanou kapitulaci a možná i vyhlazovací tábory. Mimochodem, praktické následky takového ideálu „světového míru“ jsou téměř stejné jako praktické následky ideálu „světové bezuhlíkové ekonomiky“ – ten, kdo se chce stát leaderem ve světě beze zbraní a leaderem ve světě bez emisí CO2, stane se užitečným idiotem a otrokem těch, kteří tyto ideály využívají k ovládnutí ostatních.
Nežijeme, pane Morbicere, v ideálním světě, takže pokud budou naše zbraně filozofickou entitou a budou patřit do stejné skupiny jako třída, bude u nás Rusko studium filozofie podporovat.
Oscary vždycky budou i politické. A je to tak správně
Julie Šafová
Zdá se mi to tedy, pane Profante, jako docela velký názorový posun, že „člověk buďto je Žid nebo ne“.
Julie Šafová píše „režisér židovského původu“ zřejmě nikoliv ve snaze o slovník třetí říše, ale spíše ve snaze o politickou korektnost. V intencích těchto názorů má zmíněný režisér židovského původu právo rozhodnout se, zda Židem je, nebo zda už Židem není a nikdy ani nebyl. Režisér židovského původu má tedy úplně stejné právo, stejně jako jistý učitel českého původu (tuším Jiří Karen se jmenuje) má právo býti Eskymákem.
Netrvám už tvrdohlavě na tom,
že jsem od soboty navždy Platón.
Eskymákem být mi stačí,
mrože už mám v toustovači.
„Stojíme tu před vámi jako muži, kteří se staví proti tomu, aby naše židovství či sám holokaust zneužívala okupační moc, jež odpovídá za zničené životy tolika nevinných lidí, ať už jde o oběti útoku ze 7. října v Izraeli, nebo o pokračující útok na Gazu,“ uvedl režisér, který je sám židovského původu.
Tak je to konečně jasné: Za oběti ze 7. října si Židé [respektive jejich okupační moc] mohou sami!
Myslím, že by to ani nemuselo dlouho trvat, než se z Deníku Referendum od nějakého režiséra židovského původu konečně dovíme, že za holokaust a Osvětim si Židé [respektive ta jejich neukojitelná touha po moci] mohou taky sami.
Jak se to jenom může stát, že nějaký národ má takovou zlotřilou reprezentaci?
Hess byl docela švihák, trošinku jako na Brežněva, zatímco Höss byl takový typický slušňák.
To nejpodstatnější na střetu v Oválné pracovně
Petr Jedlička
Například Ukrajinci si, pane Morbicere, jistě přejí mír. Pokud se ale budou řídit vaším ideálem míru, mír nedostanou. Dostanou kapitulaci a možná i vyhlazovací tábory. Mimochodem, praktické následky takového ideálu „světového míru“ jsou téměř stejné jako praktické následky ideálu „světové bezuhlíkové ekonomiky“ – ten, kdo se chce stát leaderem ve světě beze zbraní a leaderem ve světě bez emisí CO2, stane se užitečným idiotem a otrokem těch, kteří tyto ideály využívají k ovládnutí ostatních.
Nežijeme, pane Morbicere, v ideálním světě, takže pokud budou naše zbraně filozofickou entitou a budou patřit do stejné skupiny jako třída, bude u nás Rusko studium filozofie podporovat.