Nejen americká média zaujala v posledních dnech dvouminutová upoutávka na tradiční značku, postavená na aktuálně uchopených motivech. Podle kritiků ovšem i takto výjimečná reklama klame.
Reklama, s níž právě teď přišla automobilka Chrysler a která je pravděpodobně nejdražší na světě, je velmi odvážný tah, neboť míří na citlivou strunu Američanů. Tou je uvadající moc jejich průmyslu. Těmito slovy popsala ve středu nejnovější americký reklamní hit agentura AFP
Dvouminutová upoutávka byla v USA vysílána v neděli v průběhu finále nejvyšší ligy amerického fotbalu (tzv. Super Bowl), které má tradičně vysokou sledovanost. Reklama ukazuje symbol průmyslového úpadku, město Detroit s jeho komíny, dálnicemi, zašlými fasádami, město jako historické dědictví. Na hlučném pozadí obyvatel Michiganu vážným hlasem vypráví, jak postižené město bojuje proti ztrátě svého někdejšího dominantního postavení průmyslového obra.