Zemanova kampaň

Patrik Eichler

Nebudu lepit billboardy, říkal Miloš Zeman před časem v novinových rozhovorech. A billboardy lepit začal. Nikdo mi nebude předepisovat, jak se budu oblékat, říkal. A obleky začal nosit značkové.

„Televizní diskuse jsou zdarma,“ řekl před časem časopisu Týden Miloš Zeman. Kromě televizních debat pak chtěl do domácností v rámci kampaně rozeslat svůj životopis. A protože letáček do jedné domácnosti podle něj stojí dvacet haléřů a domácností jsou asi tři miliony, tak minimální náklady na jeho prezidentskou kampaň měly být šest set tisíc. „Neříkám, že nebudou jiné,“ doplnil také, „ale v každém případě nemůžete očekávat, že se svými třemi až čtyřmi bradami budu oblepovat každou zatáčku na silnici svým billboardem.“

Možná nedojde na každou zatáčku. Ale kdo jel o víkendu po dálnici D1, mohl vidět billboardy se Zemanem samotným. A podél cesty visely i desítky poutačů s apelem na občany, aby podepisovali petici na podporu jeho prezidentské nominace. Dojem, že potřebných padesát tisíc podpisů potřebných k nominaci nemá, potrhoval počet těchto poutačů. Sám Zeman ovšem říká, že podpisy již má a na prezidenta kandidovat bude.

×
Diskuse
June 26, 2012 v 12.37
Zemanovo volné zacházení s pravdou
Miroslav Šlouf se prý nebude podílet na prezidentské kampani Miloše Zemana. Viditelně či institucionálně asi ne, ale jsem přesvědčen, že se jedná o další lež Miloše Zemana (končím defenitivně s politikou, budu důchodce na Vysočině - to opakoval mnohokrát a vždy porušil). Zvolení Miloše Zemana prezidentem by skutečně bylo trapností voličských ovcí, jimž lži a nadutost některých politiků nevadí a jejichž paměť je velmi selektivní. Souhlasím s názorem, že volba Miloše Zemana je zároveň volbou Václava Klause pro jeho další politické aktivity. Je to trochu smutné, jak malou soudností někteří lidé disponují. Snad si ten politický a společenský svrab a neštovice, který v tomto období za vlád Topolánka a Nečase prožíváme, plně zasloužíme. Ale všichni snad ne.
SH
June 28, 2012 v 11.32
Kandidáti a voliči.
Bylo by ctí kandidátů, aby nedehonostovali své soupeře. Ale je povinností každého, kdo ví cokoliv z nepravostí kandidátů, aby o tom zbytek veřejnosti informoval.