Albert byl již jednou "poražen". V případě předraženého a vodou napíchaného masa stačila kombinace medializace + sociální sítě. To spustilo lavinovou reakci a ta vedla Ahold k velmi rychlé nápravě (google: peklo na talíři albert).
Mám ale pochybnosti o tom, že medializace k něčemu vedla v tomto případě. V případě vodou napíchaného masa Ahold jednoduše podváděl zákazníka - lhal mu o tom, že daný produkt je zlevněný a tedy cenově výhodnější - přitom nebyl ani jedno z toho.
V případě dlouhých front se Ahold žádného lhaní ani podvodu nedopouští. Musel by ho někdo přistihnout při porušování zákoníku práce, při lhaní o důvodech toho, proč zaměstnává tak malé množství lidí, apod. Jinak nelze než konstatovat, že Ahold hraje otevřenou kapitalistickou (a v kapitalistických dimenzích férovou) hru.
První opravdu účinný bojkot supermarketu
Saša Uhlová
Mám ale pochybnosti o tom, že medializace k něčemu vedla v tomto případě. V případě vodou napíchaného masa Ahold jednoduše podváděl zákazníka - lhal mu o tom, že daný produkt je zlevněný a tedy cenově výhodnější - přitom nebyl ani jedno z toho.
V případě dlouhých front se Ahold žádného lhaní ani podvodu nedopouští. Musel by ho někdo přistihnout při porušování zákoníku práce, při lhaní o důvodech toho, proč zaměstnává tak malé množství lidí, apod. Jinak nelze než konstatovat, že Ahold hraje otevřenou kapitalistickou (a v kapitalistických dimenzích férovou) hru.
Napsala nám Kofola. Tak jsme jí odpověděli
Redakce DR