Proč DR končí na Twitteru a proč vás zveme na Bluesky
×

Profil čtenáře:
Jan Raszyk

JR
Profese: programátor
Albert byl již jednou "poražen". V případě předraženého a vodou napíchaného masa stačila kombinace medializace + sociální sítě. To spustilo lavinovou reakci a ta vedla Ahold k velmi rychlé nápravě (google: peklo na talíři albert).

Mám ale pochybnosti o tom, že medializace k něčemu vedla v tomto případě. V případě vodou napíchaného masa Ahold jednoduše podváděl zákazníka - lhal mu o tom, že daný produkt je zlevněný a tedy cenově výhodnější - přitom nebyl ani jedno z toho.

V případě dlouhých front se Ahold žádného lhaní ani podvodu nedopouští. Musel by ho někdo přistihnout při porušování zákoníku práce, při lhaní o důvodech toho, proč zaměstnává tak malé množství lidí, apod. Jinak nelze než konstatovat, že Ahold hraje otevřenou kapitalistickou (a v kapitalistických dimenzích férovou) hru.
Podobně uvěřitelné, jako když někdo vysvětluje, jak jeho družka upadla ze schodů nebo narazila do dveří...