Agentury přinesly nové údaje o čtenosti internetových Timesů — prvního z velkých všeobecně zaměřených deníků, který zpoplatnil svoji webovou verzi. Čísla ukazují na strmý propad.
Britský list The Times získal od července, kdy začal zpoplatňovat přístup na své webové stránky, na 105 tisíc předplatitelů internetového vydání. Za stejnou dobu poklesl počet návštěvníků stránek Timesů o sedmaosmdesát procent. Oznámil to v úterý mediální koncern News International Ruperta Murdocha, kterému známý list patří.
News International (NI) tak zveřejnil první oficiální čísla o internetových předplatitelích, která netrpělivě očekávali i další vydavatelé listů trpících poklesem nákladů. Timesy se staly prvním britským deníkem — vyjma ekonomických Financial Times —, který začal vybírat za přístup na své stránky a jejich obsah nezpřístupňuje vyhledavači Google.
Po čtyřech měsících NI oznámil, že za přístup na webové stránky Timesů a jejich nedělního vydání The Sunday Times dosud zaplatilo 105 tisíc lidí. Z nich ovšem jen polovina měla měsíční předplatné, ostatní si zaplatili jednodenní nebo týdenní přístup.