Aktivisté zahájili kampaň Do práce na kole

Vratislav Dostál

Iniciativa Auto*Mat zahájila po loňském úspěchu další ročník kampaně Do práce na kole. Cílem kampaně, která se letos uskuteční v Praze, Brně, Liberci a Pardubicích, je omezit zbytečné zahlcování měst automobily a současně oživit jejich ulice.

Iniciativa Auto*Mat zahájila další ročník kampaně Do práce na kole. Po loňském úspěchu, kdy se do akce zapojilo 1 025 zaměstnanců rozdělených do 274 týmu ze 181 firem a institucí, se letošní ročník uskuteční v Praze, Brně, Liberci a v Pardubicích. Cílem kampaně je omezit zbytečné zahlcování měst automobily při každodenních cestách do práce, ale i zlepšit kondici lidí a oživit ulice. Účastníci se mohou registrovat do 30. dubna na webu.

Podle organizátorů akce dochází ke změně životního stylu většiny obyvatel Evropy. „Hodně času trávíme vsedě a u počítačů. Právě Češi patří k národům, které se málo hýbou a trpí nadváhou, bolestmi páteře, nemocemi srdce a cév,“ uvedl manažer kampaně Vít Masare z iniciativy Auto*Mat.

×