Vládní reformy mají lidem vysvětlit reklamní agentury

Hana Holcnerová

Smysl vládních reforem se podle informací deníku Právo pokusí občanům vyložit odborníci na komunikaci. Bude-li kampaň dlouhodobá, mohou na ni být ze státního rozpočtu vynaloženy i stovky milionů korun.

Odpor veřejnosti vůči reformám mají zmírnit vládou najaté agentury. Jejich úkolem má být vysvětlení reformních kroků coby nezbytných aktů pro ozdravení české ekonomiky. Vláda doufá, že ze státního rozpočtu placení odborníci na komunikaci pochodí u veřejnosti lépe než ona. Informuje o tom server Novinky.cz.

Premiér Petr Nečas (ODS) nedávno přiznal: „Komunikace se určitě musí zlepšit, to je jeden z našich velkých hříchů.“ Zatím nepotvrdil, zda si nyní vláda najme na vysvětlování reforem reklamní a marketingové agentury, ale mezi odborníky na komunikaci se to považuje téměř za hotovou věc.

×