Vedoucí kanceláře

Vedoucí kanceláře Deníku Referendum zodpovídá za administraci a chod neobsahové části podniku. Je podřízen/a vydavateli. Jedná se o práci na 0,5 - 1,0 úvazku s časovým rozvržením dle vzájemné domluvy.

Náplň práce

  • Zajištění chodu kanceláře
  • Práce s internetovým bankovnictvím, fakturací a příprava podkladů pro účetní
  • Vedení personální agendy zaměstnanců
  • Příprava smluv a kontrola smluvních plnění
  • Každodenní úkoly spojené s chodem vydavatelství, včetně komunikace se všemi typy institucí a úřadů
  • Asistence při tvorbě grantových žádostí
  • Spolupráce na marketingových a propagačních aktivitách

Požadujeme

  • Dobrou znalost angličtiny a práce na PC včetně platforem FB, Telegram, Twitter, Darujme, Ecomail, Datová schránka
  • Základní právní a ekonomické povědomí
  • Výborné organizační schopnosti a pečlivost
  • Komunikativnost
  • Spolehlivost, schopnost pracovat samostatně, odolnost vůči stresu
  • Pochopení pro tvůrčí, idealistické prostředí s velkou mírou improvizace a schopnost udržet si v něm věcnost, výkonnost a praktičnost

Výhodou uchazečů může být

  • Zkušenosti s vedením projektů
  • Praxe na administrativní pozici
  • Zkušenosti s fundraisingem v neziskovém sektoru

Nabízíme

  • Odměnu odpovídající zkušenostem a schopnostem uchazeče a rozsahu úvazku a standardům v občanském sektoru
  • Služební telefon
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Podíl na rozvoji ambiciózního mediálního projektu
  • Kancelář v centru Brna
  • 20 - 40 hodin práce týdně
  • Home office/Remote office dle domluvy

Nástup

  • Okamžitě
  • Jedná se o zástup za mateřskou dovolenou s pravděpodobností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranné spokojenosti

Zájemci zasílejte přihlášky do 31. ledna 2023 na adresu kancelar@denikreferendum.cz. Do předmětu uveďte „VEDOUCÍ KACELÁŘE“.

Přihlášky musí obsahovat:

  • Životopis
  • Dvě až tři jména a kontakty dřívějších spolupracovníků, kteří mohou poskytnout reference