Bauhaus v Brně: PR místo komunikace

Jiří Koželouh

Podle koordinátora kampaně Za Ivanovice bez Bauhausu využívá firma své nyní již propuštěné zaměstnance k boji o veřejné mínění v kauze svého zastaveného hobby marketu.

Před pár dny spustila firma Bauhaus PR kampaň, založenou na vyhazovu sedmasedmdesáti svých lidí. Důvod: soud společnosti zakázal otevřít nový hobby market v Brně-Ivanovicích, pro který už měla najaté prodavače a prodavačky. Prostředky: demonstrace vyhozených zaměstnanců a zaměstnankyň před krajským úřadem a magistrátem, rozhovory s propuštěným.

Šlo o další z pokusů Bauhausu ospravedlnit svůj ivanovický projekt, který vznikl v rozporu s územním plánem a bez řádného stavebního povolení. Oproti předchozím inzerátům v bulvárním tisku, byl tento poveden profesionálněji.

Bauhaus totiž využil služeb PR experta Pavla Kočiše, který se specializuje na krizovou komunikaci a ostruhy získal při spolupráci na mediální obhajobě uhlobarona Zdeňka Bakaly v kauze s byty OKDexekutorské komory čelící kritice kvůli dření malých dlužníků z kůže.

×