Exkluzivně: ČSSD se pokusí mobilizovat voliče proti škrtům
Redakce DRDeník Referendum získal s denním předstihem náhledy billboardů ČSSD pro poslední dva týdny kampaně, které se od zítřka začnou objevovat po České republice. ČSSD se pokouší k senátním volbám dostat voliče apelem proti škrtům.
Zasmušilá tvář dělníka a u ní výrok: „Nebudu na propouštění z práce jenom nadávat. Půjdu volit.“, zkroušený výraz penzistky a citát: „Nebudu na propouštění z práce jenom nadávat. Půjdu volit.“ či ustaraná tvář matky s dítětem v náručí a slova: „Nebudu na snižování mateřské jenom nadávat. Půjdu volit.“ Takto se k veřejnosti obrátí ČSSD v posledních dvou týdnech letošní kampaně před senátními volbami.
Billboardy, které získal Deník Referendum s jednodenním předstihem, se začnou po republice objevovat v rámci poslední etapy kampaně ČSSD od 1. října. ČSSD se tím pokouší přivést k volbám své voliče, kteří jinak mají sklon senátní volby ignorovat, neboť v nich nevidí souvislost se svou sociální a ekonomickou situací.