Vedoucí kanceláře
Vedoucí kanceláře Deníku Referendum zodpovídá za administraci a chod neobsahové části podniku. Je podřízen/a vydavateli. Jedná se o práci na 0,5 - 1,0 úvazku s časovým rozvržením dle vzájemné domluvy.
Náplň práce
- Zajištění chodu kanceláře
- Práce s internetovým bankovnictvím, fakturací a příprava podkladů pro účetní
- Vedení personální agendy zaměstnanců
- Příprava smluv a kontrola smluvních plnění
- Každodenní úkoly spojené s chodem vydavatelství, včetně komunikace se všemi typy institucí a úřadů
- Asistence při tvorbě grantových žádostí
- Spolupráce na marketingových a propagačních aktivitách
Požadujeme
- Dobrou znalost angličtiny a práce na PC včetně platforem FB, Telegram, Twitter, Darujme, Ecomail, Datová schránka
- Základní právní a ekonomické povědomí
- Výborné organizační schopnosti a pečlivost
- Komunikativnost
- Spolehlivost, schopnost pracovat samostatně, odolnost vůči stresu
- Pochopení pro tvůrčí, idealistické prostředí s velkou mírou improvizace a schopnost udržet si v něm věcnost, výkonnost a praktičnost
Výhodou uchazečů může být
- Zkušenosti s vedením projektů
- Praxe na administrativní pozici
- Zkušenosti s fundraisingem v neziskovém sektoru
Nabízíme
- Odměnu odpovídající zkušenostem a schopnostem uchazeče a rozsahu úvazku a standardům v občanském sektoru
- Služební telefon
- Přátelské pracovní prostředí
- Podíl na rozvoji ambiciózního mediálního projektu
- Kancelář v centru Brna
- 20 - 40 hodin práce týdně
- Home office/Remote office dle domluvy
Nástup
- Okamžitě
- Jedná se o zástup za mateřskou dovolenou s pravděpodobností prodloužení na dobu neurčitou v případě oboustranné spokojenosti
Zájemci zasílejte přihlášky do 31. ledna 2023 na adresu kancelar@denikreferendum.cz. Do předmětu uveďte „VEDOUCÍ KACELÁŘE“.
Přihlášky musí obsahovat:
- Životopis
- Dvě až tři jména a kontakty dřívějších spolupracovníků, kteří mohou poskytnout reference