Šlapej taky! zve kampaň Auto*Matu
Vratislav DostálTřetího ročníku kampaně Do práce na kole se zúčastní jedenáct českých a moravských měst, na bicykly nasednou tisíce zaměstnanců.
Česká republika bude v květnu připomínat spíše Holandsko než středoevropskou zemi. Třetího ročníku kampaně Do práce na kole se zúčastní jedenáct českých a moravských měst, na bicykly nasednou tisíce zaměstnanců. Účastníci se mohou registrovat do 30. dubna na webu. Cílem kampaně je omezit zbytečné zahlcování měst automobily při každodenních cestách do práce, ale i zlepšení kondice lidí a oživení ulic.
„Cestování do práce na kole zažívá boom. Dorazil k nám trend, který mění atmosféru metropolí západní Evropy a činí je příjemnějšími místy pro život. Stát hodiny týdně v dopravních zácpách a marně hledat místo k parkování už není moderní,“ uvedla manažerka kampaně Do práce na kole Iva Nevečeřalová z iniciativy Auto*Mat.
Kampaň podle ní míří hlavně na lidi, kteří mají sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. „Cestou do práce na kole ušetří nejen peníze za benzín a spoustu času, ale také udělají něco pro své zdraví, životní prostředí a dobře se naladí,“ dodala.
„Já taky šlapu,“ říká herečka Petra Lustigová v závěru klipu, který láká na třetí ročník kampaně Do práce na kole. „Chodím hodně pěšky, MHD a kam to jde, jezdíme s dcerou na koloběžce. Nemusím ani do fitka, cesta po Praze na vlastní pohon stačí. Spřízněnou duši poznám tak, že se na mne usměje,“ vysvětlila herečka, proč souhlasila s natáčením.