Iniciativy zahajují kampaň proti billboardům u silnic
ČTKSpolečnost Acta non verba a server nechceme-billboardy.cz společně zahájily kampaň za odstranění reklamních poutačů u silnic. Připojily se k ní už i některé firmy jako Vodafone, Okin Group a Schwarzmüller.
Kampaň proti reklamním plochám umístěným v blízkosti českých silnic ve středu zahájila společnost Acta non verba (ANV) spolu se serverem nechceme-billboardy.cz. Společnost o tom informovala ČTK s tím, že ke kampani se zatím připojily firmy Vodafone, Okin Group a Schwarzmüller.
„Česko je jednou z posledních zemí v Evropě, kde jsou silnice lemovány reklamními poutači. Ve vyspělých zemích již dávno pochopili, že ekonomické přínosy reklamy u silnic jsou zanedbatelné ve srovnání s riziky a negativy, které billboardy přináší," uvedla obecně prospěšná společnost v tiskové zprávě. Billboardy kolem dálnic dlouhou dobu kritizují i někteří dopravní odborníci.