Letošní Sexistické prasátečko: Co kdyby si muži a ženy vyměnili v reklamách role?

Vratislav Dostál

Ve čtvrtek startuje již osmý ročník ankety Sexistické prasátečko. Letos si organizátoři na zahájení připravili reklamy, ve kterých si muži a ženy vyměnili své role. Reklamy tak neodkazují třeba na zvětšování prsou, nýbrž pánských přirození.

Ve čtvrtek začal už osmý ročník anticeny Sexistické prasátečko, kterou pořádá brněnská organizace Nesehnutí. Anticena má za cíl vybrat nejvíce sexistickou reklamu v České republice. Tipy do Sexistického prasátečka mohou lidé posílat do 30. září prostřednictvím webu.

Letos si organizátoři ankety přichystali svérázné zahájení soutěže, nachystali totiž reklamy, ve kterých si muži a ženy vyměnili své obvyklé role. „Co kdybychom v reklamách neodkazovali na zvětšování prsou, ale penisů? Byl by to pro společnost stále běžný vtípek?,“ uvádějí.

×