Éra polepšených pytláků
Lukáš JelínekANO navrhuje, aby se ministrem dopravy stal dosavadní generální ředitel společnosti Skanska ČR. Andrej Babiš za ministry a poslance přednostně vybírá jedince, co mu odečítají ze rtů. Ministři by přitom měli být schopni chovat se veskrze politicky.
„Je to konečně rozhodnutí, které by oboru prospělo,“ prohlásil prezident Svazu podnikatelů ve stavebnictví Václav Matyáš o návrhu hnutí ANO, aby se novým ministrem dopravy stal Dan Ťok, dosavadní generální ředitel společnosti Skanska Česká republika.
Tímto všeříkajícím citátem by sloupek mohl začít a rovnou i skončit. Dál už by jen stačilo si vzpomenout, jak se dopravní stavitelé nedávno domáhali takových podmínek výběrového řízení na místo šéfa (šéfové) Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD), které by zajistily, že bude vybrána osoba kompetentní, zkrátka od fochu, ne jen tak nějaký vysokoškolák.
Proč ale z ředitele Skansky dělat náčelníka přes silnice a dálnice, když může být rovnou ministrem?