Profil čtenáře:
Petr Salamon

PS
Profese: student
E-mail: 253850@mail.muni.cz
Nastupuje "vláda nikdy se pořádně nezabýval" respektive vláda kompetenčních ignorací. Jednou z kvalifikací Bessera je výstavba medvědária pro večerníčkové medvídky. Ministerstvo sociálních věcí bude ministerstvem na omezení sociálních věcí. Snad neschopnost a nekompetentnost Víta Bárty pomůže přírodě. Jankovský před volami sliboval, že se bude věnovat zdravotnictví(možná bychom měli mít vojsko schopné operovat v takových oblastech, jako je Irán, teda Irák, nebo USA, pokud nám budou chtít vzít ministerstvo vnitra). Jo a jak napsal kamarád, ministerstvu školství bude velet vězeňský psycholog.
Neměl by se DR za tento dopis postavit a v nějaké poupravené formě jej nabídnout čtenářům i s e-mailovými adresami na senátory, kterým by jej bylo vhodné poslat?
Pak by mne zajímal Tvůj osobní postoj k osamostatňování indigenous people, k rozvoji indiánských komunit(o kterých tu psala i Ilona Švihlíáková), protože potom asi jakýkoliv tradiční systém obsahuje něco, co jaksi koliduje s naší morálkou, ne? Zajímalo by mne, jak tento konflikt dvou protikladných zájmů řešíš pro sebe...
Řekl bych, že svět je mnohem komplexnější než aby se daly věci posuzovat podle toho, zda jsou v rozporu nebo v souladu s nějakým evropským konceptem. To zavání nějakým centrismem, který už podle mne v dnešním světě nemá místo...
avedení odloženého školného(kdy půjdou peníze přímo školám) podpoří konkurenceschopné, tedy zejména technické obory či ty, které vychovávají lidi k výkonu určitého dobře placeného zaměstnání(lékaři, právníci)... kritické či odborné myšlení podporují jiné obory(zejména společenskovědní a humanitní), které nejsou dobře placeny, ale mají svůj význam pro funknční společenské veřejné rozhodování, plus jsou tam ještě obory, které asi taky nejsou příliš dobře placeny a není tam velká nabídka pracovních míst, ale mají svůj akademický význam(některé přírodovědné)... tento krok tak nepřímo podpoří orientaci společenského dění(v zásadní intelektuální oblasti-vysoké školy) na konkurenceschopnost, ekonomiku a nikoliv na kvalitu života, kvalitu veřejné správy a podobně... zajímala by mne kritika těchto myšlenek, která by nevycházela z toho, že konkurenceschopnost je důležitá...