Img_20160724_142129

Eva Hájková

Email: evicka.haykova@seznam.cz
Obec: Moravskoslezský kraj
Eva Hájková je autorem článků, které naleznete zde.

Název příspěvku

V diskusi k článku

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ondřej Vaculík: Most ve Studénce – koho odsoudit?

Je-li systém nastaven tak, aby „trochu špatně“ vznikaly úplně všechny stavby, pak otázka, koho odsoudit za neštěstí ve Studénce, opravdu nemůže mít uspokojivou odpověď.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Josef Patočka: Děti musí poznat, co je rap

Životní omyl? Jako dítě z dobrovolně ekologicky skromné domácnosti jsem dlouho nevěřil nikomu nad třicet a neposlouchal hudbu nikoho, komu nebylo aspoň šedesát. Ale nakonec jsme se s rapem našli.

Josef Patočka: Děti musí poznat, co je rap

Životní omyl? Jako dítě z dobrovolně ekologicky skromné domácnosti jsem dlouho nevěřil nikomu nad třicet a neposlouchal hudbu nikoho, komu nebylo aspoň šedesát. Ale nakonec jsme se s rapem našli.

Josef Patočka: Děti musí poznat, co je rap

Životní omyl? Jako dítě z dobrovolně ekologicky skromné domácnosti jsem dlouho nevěřil nikomu nad třicet a neposlouchal hudbu nikoho, komu nebylo aspoň šedesát. Ale nakonec jsme se s rapem našli.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Josef Patočka: Děti musí poznat, co je rap

Životní omyl? Jako dítě z dobrovolně ekologicky skromné domácnosti jsem dlouho nevěřil nikomu nad třicet a neposlouchal hudbu nikoho, komu nebylo aspoň šedesát. Ale nakonec jsme se s rapem našli.

Jakub Patočka: Malá obrana nevelké Hutkovy písně

Jaroslav Hutka nazpíval píseň, která pojednává o tom, jak si pro Miloše Zemana přišla smrtka. A lidé, jindy se vysmívající politické korektnosti, vyvádějí, jak smyslů zbavení. Hutkova píseň není žádné veledílo, ale reakce na ni škodí víc.

Josef Patočka: Děti musí poznat, co je rap

Životní omyl? Jako dítě z dobrovolně ekologicky skromné domácnosti jsem dlouho nevěřil nikomu nad třicet a neposlouchal hudbu nikoho, komu nebylo aspoň šedesát. Ale nakonec jsme se s rapem našli.

Josef Patočka: Děti musí poznat, co je rap

Životní omyl? Jako dítě z dobrovolně ekologicky skromné domácnosti jsem dlouho nevěřil nikomu nad třicet a neposlouchal hudbu nikoho, komu nebylo aspoň šedesát. Ale nakonec jsme se s rapem našli.

Zobrazeno 20 / 7689