P7040195_2_

Antonín Havlík

Obec: Votice
Autor si nepřál zveřejnit žádné kontakty.

Název příspěvku

V diskusi k článku

Eva Hájková: Život není náhoda

Pro někoho je náboženství nepřijatelné, nedovede se však smířit s tím, že život smrtí opravdu končí. Každý nakonec potřebuje v něco věřit, k něčemu směřovat své naděje.

Daniel Soukup: Střet hodnot a přízraky evropské minulosti

Pařížské vraždy vyvolávají otázky po smyslu evropských dějin i vzájemných vztazích fundamentálních evropských hodnot.

Daniel Soukup: Střet hodnot a přízraky evropské minulosti

Pařížské vraždy vyvolávají otázky po smyslu evropských dějin i vzájemných vztazích fundamentálních evropských hodnot.

Daniel Soukup: Střet hodnot a přízraky evropské minulosti

Pařížské vraždy vyvolávají otázky po smyslu evropských dějin i vzájemných vztazích fundamentálních evropských hodnot.

Daniel Soukup: Střet hodnot a přízraky evropské minulosti

Pařížské vraždy vyvolávají otázky po smyslu evropských dějin i vzájemných vztazích fundamentálních evropských hodnot.

Daniel Soukup: Střet hodnot a přízraky evropské minulosti

Pařížské vraždy vyvolávají otázky po smyslu evropských dějin i vzájemných vztazích fundamentálních evropských hodnot.

Petr Jedlička: Neznámí útočníci stříleli v redakci francouzského satirického magazínu, 12 mrtvých

Muži v kuklách pronikli do sídla týdeníku Charlie Hebdo a spustili palbu. Dle svědků vykřikovali, že mstí proroka Mohameda. Charlie tradičně zesměšňuje francouzské papalášství a krajní pravici, v posledních letech se však zaměřoval i na islámské prvky.

Jakub Patočka: Listopad 1989 jako inspirace příští revoluce

Listopad 1989 byl revolucí, která měla skvělé aspirace, bohužel se je z velké části nepodařilo naplnit. Zkoumejme proč a berme ji jako zdroj inspirace i poznatků, které uplatním v revoluci příští, až přijde její čas.

Jakub Patočka: Listopad 1989 jako inspirace příští revoluce

Listopad 1989 byl revolucí, která měla skvělé aspirace, bohužel se je z velké části nepodařilo naplnit. Zkoumejme proč a berme ji jako zdroj inspirace i poznatků, které uplatním v revoluci příští, až přijde její čas.

Karel Chlouba: Vykašlete se na Zemana

Miloš Zeman navazuje na prezidentskou kampaň, která rozdělila společnost. Odvádí pozornost od skutečných problémů a dokonce se mu podařilo vnést silné pnutí i do akademické obce, která rozhodně nepatří mezi jeho zastánce.

Karel Chlouba: Vykašlete se na Zemana

Miloš Zeman navazuje na prezidentskou kampaň, která rozdělila společnost. Odvádí pozornost od skutečných problémů a dokonce se mu podařilo vnést silné pnutí i do akademické obce, která rozhodně nepatří mezi jeho zastánce.

Jakub Patočka: Listopad 1989 jako inspirace příští revoluce

Listopad 1989 byl revolucí, která měla skvělé aspirace, bohužel se je z velké části nepodařilo naplnit. Zkoumejme proč a berme ji jako zdroj inspirace i poznatků, které uplatním v revoluci příští, až přijde její čas.

Vojtěch Srnka: Rusko proti české levici

Česká levice by přístup k ukrajinské krizi měla založit na skutečně levicových myšlenkách, na zájmech tamních lidí, a proto se z velké části oprostit od geopoliticky černobílého pohledu.

Vojtěch Srnka: Rusko proti české levici

Česká levice by přístup k ukrajinské krizi měla založit na skutečně levicových myšlenkách, na zájmech tamních lidí, a proto se z velké části oprostit od geopoliticky černobílého pohledu.

Filip Outrata: Lumpenkavárna a čtvrtá cenová

Miloš Zeman – a my všichni – by si nejvíc ze všeho zasloužil důkladnou a nezaujatou kritiku, té se mu však zatím uprostřed vřavy, kterou sám vydatně přiživuje, bohužel příliš nedostává.

František Kostlán: Islamistický fanatismus je odporný. A co ten evropský?

Velmi často se mluví o islamistickém fanatismu. Nejedná se ale o jediný jeho druhu, se kterým se můžeme setkat. Fanatismus umí kráčet napříč náboženstvími, kontinenty a civilizacemi, je mu jedno, jakým fundamentalismem se živí.

František Kostlán: Islamistický fanatismus je odporný. A co ten evropský?

Velmi často se mluví o islamistickém fanatismu. Nejedná se ale o jediný jeho druhu, se kterým se můžeme setkat. Fanatismus umí kráčet napříč náboženstvími, kontinenty a civilizacemi, je mu jedno, jakým fundamentalismem se živí.

František Kostlán: Islamistický fanatismus je odporný. A co ten evropský?

Velmi často se mluví o islamistickém fanatismu. Nejedná se ale o jediný jeho druhu, se kterým se můžeme setkat. Fanatismus umí kráčet napříč náboženstvími, kontinenty a civilizacemi, je mu jedno, jakým fundamentalismem se živí.

František Kostlán: Islamistický fanatismus je odporný. A co ten evropský?

Velmi často se mluví o islamistickém fanatismu. Nejedná se ale o jediný jeho druhu, se kterým se můžeme setkat. Fanatismus umí kráčet napříč náboženstvími, kontinenty a civilizacemi, je mu jedno, jakým fundamentalismem se živí.

František Kostlán: Islamistický fanatismus je odporný. A co ten evropský?

Velmi často se mluví o islamistickém fanatismu. Nejedná se ale o jediný jeho druhu, se kterým se můžeme setkat. Fanatismus umí kráčet napříč náboženstvími, kontinenty a civilizacemi, je mu jedno, jakým fundamentalismem se živí.

Zobrazeno 20 / 86