Missing

Martin Pleva

Povolání: pedagog
Obec: Brno
Autor si nepřál zveřejnit žádné kontakty.

Název příspěvku

V diskusi k článku

Lukáš Jelínek: Trikolóra jako čistokrevné retro

Nová strana Václava Klause mladšího vzývá hodnoty, které jako by někdo vystřihl z devadesátých let. Má šanci zaujmout větší množství voličů, nebo jen vymaže pravicové trpaslíky a odebere hlasy Okamurovi?

Jiří Karen: Dějepis jako kladení otázek, nikoliv memorování odpovědí

Je způsob, kterým se dějepis učil v 19. století, tím nejlepším pro dnešní děti, nebo je třeba hledat jinou podobu výuky?

Petra Dvořáková: K evropským volbám míří sociální demokraté s okopanými lýtky

ČSSD v evropské kampani pracuje s tématy, jež jsou jí vlastní. V otázkách, které by mohly euroskeptické voliče namíchnout, si však nadále počíná slabošsky. A i když vede kandidátku biolog Pavel Poc, její program není „zelený“.

Petra Dvořáková: K evropským volbám míří sociální demokraté s okopanými lýtky

ČSSD v evropské kampani pracuje s tématy, jež jsou jí vlastní. V otázkách, které by mohly euroskeptické voliče namíchnout, si však nadále počíná slabošsky. A i když vede kandidátku biolog Pavel Poc, její program není „zelený“.

Petra Dvořáková: K evropským volbám míří sociální demokraté s okopanými lýtky

ČSSD v evropské kampani pracuje s tématy, jež jsou jí vlastní. V otázkách, které by mohly euroskeptické voliče namíchnout, si však nadále počíná slabošsky. A i když vede kandidátku biolog Pavel Poc, její program není „zelený“.

Filip Outrata: Jak argumentovat pro sociální demokracii v eurovolbách

Filip Outrata jmenuje důvody, které hovoří ve volebním rozhodování ve prospěch sociální demokracie. Důležitým faktorem je přitom celoevropský kontext.

Petra Dvořáková: K evropským volbám míří sociální demokraté s okopanými lýtky

ČSSD v evropské kampani pracuje s tématy, jež jsou jí vlastní. V otázkách, které by mohly euroskeptické voliče namíchnout, si však nadále počíná slabošsky. A i když vede kandidátku biolog Pavel Poc, její program není „zelený“.

Daniela Vašátková: Potřebujeme férovou Evropu. Už včera bylo pozdě

Proč v Evropě posilují pozice nacionalistů a populistů a jak této hrozbě čelit? Dosavadní postupy se příliš neosvědčily. Podle politoložky Daniely Vašátkové pomůže jen skutečná proměna směrem k sociálně spravedlivému společenství.

Petr Jedlička: Španělští socialisté uspěli více, než se může zdát

Španělská PSOE sice nezískala v nedělních parlamentních volbách většinu, Pedro Sánchéz jí ale dovedl k volebnímu vítězství z hlubokého úpadku, a to za necelé dva roky. Jeho strategie může teď inspirovat další.

Susan Georgeová: Jak obrodit levici?

Sociální demokraté po celém světě vlezli do neoliberální pasti a doposud se jim nedaří se z ní vymotat. Ale možnosti „co dělat“ tu jsou. Patří k nim uzavírání aliancí, konečně jasné odmítnutí neoliberalismu a zezelenání.

Radovan Bartošek: Hledá se levicová vláda. Zn. Spěchá

Sociální demokracie vstupovala do současné vlády s odůvodněním, že pouze ve vládním angažmá prosadí svůj program. Seznam bodů ze sociálnědemokratického programu, který se jim skutečně daří prosadit, je však velmi krátký.

Radovan Bartošek: Hledá se levicová vláda. Zn. Spěchá

Sociální demokracie vstupovala do současné vlády s odůvodněním, že pouze ve vládním angažmá prosadí svůj program. Seznam bodů ze sociálnědemokratického programu, který se jim skutečně daří prosadit, je však velmi krátký.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Jiří Karen: Jak vštípit žákům hodnoty

Dokud bude české vzdělávání stát na principu autoritativního výkladu, jenž žáci pasivně přijímají, nelze očekávat, že se u nich vyvine schopnost kriticky myslet, diskutovat a respektovat odlišnosti, jakkoli to vzdělávací systém deklaruje jako svůj cíl.

Zobrazeno 20 / 1749