2015-10-11_163720

Jiří Procházka

Povolání: psycholog
Obec: Praha
Autor si nepřál zveřejnit žádné kontakty.

Název příspěvku

V diskusi k článku

Filip Outrata: Papež František a gender

Vyhraněný odpůrce „genderové ideologie“ papež František zasazuje svou kritiku do celkového rámce ekologie člověka. Z jakých zdrojů jeho postoj vychází a v jakém smyslu je gender přijatelný, nebo dokonce inspirativní pro křesťany?

Filip Outrata: Papež František a gender

Vyhraněný odpůrce „genderové ideologie“ papež František zasazuje svou kritiku do celkového rámce ekologie člověka. Z jakých zdrojů jeho postoj vychází a v jakém smyslu je gender přijatelný, nebo dokonce inspirativní pro křesťany?

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Jiří Procházka: Co je to ta tradiční rodina?

Podle Jiřího Procházky je pojem tradiční rodina zjednodušenou představou z 19. století. Rodinám prospěje spíše rovnocennost partnerů než roubování do předem daných rolí.

Petra Ali Doláková: Kdo má právo rozhodovat, kde bude žena rodit?

Spor, který minulý týden rozhodoval Evropský soud pro lidská práva, se týká postavení žen. Jsou svéprávné bytosti, které mohou rozhodovat o tom, kde porodí? Zatím se zdá, že ne. Proto je i dnes důležité být feministkami a feministy.

Petra Ali Doláková: Kdo má právo rozhodovat, kde bude žena rodit?

Spor, který minulý týden rozhodoval Evropský soud pro lidská práva, se týká postavení žen. Jsou svéprávné bytosti, které mohou rozhodovat o tom, kde porodí? Zatím se zdá, že ne. Proto je i dnes důležité být feministkami a feministy.

Petra Ali Doláková: Kdo má právo rozhodovat, kde bude žena rodit?

Spor, který minulý týden rozhodoval Evropský soud pro lidská práva, se týká postavení žen. Jsou svéprávné bytosti, které mohou rozhodovat o tom, kde porodí? Zatím se zdá, že ne. Proto je i dnes důležité být feministkami a feministy.

Petra Ali Doláková: Kdo má právo rozhodovat, kde bude žena rodit?

Spor, který minulý týden rozhodoval Evropský soud pro lidská práva, se týká postavení žen. Jsou svéprávné bytosti, které mohou rozhodovat o tom, kde porodí? Zatím se zdá, že ne. Proto je i dnes důležité být feministkami a feministy.

Petra Ali Doláková: Kdo má právo rozhodovat, kde bude žena rodit?

Spor, který minulý týden rozhodoval Evropský soud pro lidská práva, se týká postavení žen. Jsou svéprávné bytosti, které mohou rozhodovat o tom, kde porodí? Zatím se zdá, že ne. Proto je i dnes důležité být feministkami a feministy.

Petra Ali Doláková: Kdo má právo rozhodovat, kde bude žena rodit?

Spor, který minulý týden rozhodoval Evropský soud pro lidská práva, se týká postavení žen. Jsou svéprávné bytosti, které mohou rozhodovat o tom, kde porodí? Zatím se zdá, že ne. Proto je i dnes důležité být feministkami a feministy.

Filip Outrata: Kotva i klec. Úvaha o tradici

Tradice může dávat člověku oporu a pomoc, může ho ale i spoutávat a omezovat. I v této své dvojznačnosti je ale pro člověka něčím nezastupitelným.

Jiří Kubička: Tradice je jako kotva, ale loď nemá jen stát v přístavu

Terapeut Jiří Kubička vstupuje do polemiky o pojem tradiční rodiny. Pojem není mrtvý, záleží jen na tom, jak jej chápeme. Patriarchální rodina je na ústupu hlavně proto, že už vyhovuje pouze mužům, zatímco ženy a děti se dívají dál.

Zobrazeno 20 / 72