Missing

Václav Pospíšil

Email: vaclpospisil@seznam.cz
Telefon: +421728569368
Obec: Záhoří

Název příspěvku

V diskusi k článku

Filip Outrata: Omyly na cestě růstu a dozrávání

Je člověk, který chce sloužit společnosti a měnit ji k lepšímu, předurčen k tomu, aby zažíval neustálá zklamání? Musí každý, kdo chce dospět a někam dospět, prožít řádku životních omylů? Autor v letním seriálu přemítá nad svým idealismem.

Filip Outrata: Omyly na cestě růstu a dozrávání

Je člověk, který chce sloužit společnosti a měnit ji k lepšímu, předurčen k tomu, aby zažíval neustálá zklamání? Musí každý, kdo chce dospět a někam dospět, prožít řádku životních omylů? Autor v letním seriálu přemítá nad svým idealismem.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Filip Outrata: Omyly na cestě růstu a dozrávání

Je člověk, který chce sloužit společnosti a měnit ji k lepšímu, předurčen k tomu, aby zažíval neustálá zklamání? Musí každý, kdo chce dospět a někam dospět, prožít řádku životních omylů? Autor v letním seriálu přemítá nad svým idealismem.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Zase téma zahalování

Dánsko zavedlo zákaz zahalování tváře. Je to dobře, či nikoli? Máme jeho příkladu následovat? Podle Levinase je setkání s tváří druhého člověka poslední událost bytí, základní situace lidství, původnější než zkušenost světa.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Jiří Dolejš: Zase si někdo našel obětního beránka: „neziskovky"

Současné tažení proti „neziskovkám“ je projevem neúcty k dobrovolnické práci, k svobodným občanským aktivitám zdola. Masivní seškrtání prostředků pro občanský sektor by nás civilizačně vracelo zpět.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Jiří Dolejš: Zase si někdo našel obětního beránka: „neziskovky"

Současné tažení proti „neziskovkám“ je projevem neúcty k dobrovolnické práci, k svobodným občanským aktivitám zdola. Masivní seškrtání prostředků pro občanský sektor by nás civilizačně vracelo zpět.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Jiří Dolejš: Zase si někdo našel obětního beránka: „neziskovky"

Současné tažení proti „neziskovkám“ je projevem neúcty k dobrovolnické práci, k svobodným občanským aktivitám zdola. Masivní seškrtání prostředků pro občanský sektor by nás civilizačně vracelo zpět.

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Ivan Štampach: Jak tradiční je tradiční rodina? Čtěme Bibli, tam to všechno je

V souvislosti s akcemi za rovnoprávnost lidí s menšinovými erotickými preferencemi se i u nás vždy vyrojí zástup amatérských inkvizitorů, kteří se ve svých diskriminačních výrocích zaštiťují ochranou tradiční křesťanské rodiny. Co to je?

Jakub Patočka: Malá obrana nevelké Hutkovy písně

Jaroslav Hutka nazpíval píseň, která pojednává o tom, jak si pro Miloše Zemana přišla smrtka. A lidé, jindy se vysmívající politické korektnosti, vyvádějí, jak smyslů zbavení. Hutkova píseň není žádné veledílo, ale reakce na ni škodí víc.

Jakub Patočka: Malá obrana nevelké Hutkovy písně

Jaroslav Hutka nazpíval píseň, která pojednává o tom, jak si pro Miloše Zemana přišla smrtka. A lidé, jindy se vysmívající politické korektnosti, vyvádějí, jak smyslů zbavení. Hutkova píseň není žádné veledílo, ale reakce na ni škodí víc.

Ivan Štampach: Co čekat od politiků

Kolem sestavování vlády a zajišťování důvěry či tolerance pro ni se nanovo zvedla stavidla a politickou krajinu zaplavil morální kýč. Je však možné známkovat politiky z mravnosti a očekávat od nich všechnu ctnost světa?

Michal Pícl: Jak na důchodovou reformu? Nijak!

Vyjádření k důchodové reformě jako by patřila k povinné výbavě každého politika. My však nepotřebujeme reformu důchodového systému, ale reformu veřejné debaty o něm.

František Kalenda: Nový izraelský zákon rozděluje společnost. Odpůrci mluví o rasismu

Izrael schválil „zákon o národním státu“, který mimo jiné explicitně podporuje stavbu osad a zbavuje arabštinu statutu oficiálního jazyka. Kritici označují novou legislativu za „rasistickou“ a varují před dalším zhoršení postavení menšin.

Ivan Štampach: Co čekat od politiků

Kolem sestavování vlády a zajišťování důvěry či tolerance pro ni se nanovo zvedla stavidla a politickou krajinu zaplavil morální kýč. Je však možné známkovat politiky z mravnosti a očekávat od nich všechnu ctnost světa?

Zobrazeno 20 / 695