Mal_

Jan Černý

Email: jan.cerny@clovekvtisni.cz
Povolání: ČvT

Název příspěvku

V diskusi k článku

Jan Černý: Proč vyhodit Marksovou

Komentátoři a odborníci stále tápou, proč chce premiér vyhodit od rozdělané práce ministryni práce a sociálních věcí Michaelu Marksovou. Jeden zjevný pádný důvod jim uniká.

Tomáš Hečko: Dopis rodiče redakci Blesku: vedete zlou kampaň proti právům dětí

Tomáš Hečko vysvětluje v otevřeném dopise redaktorce Blesku, proč se rozhodl neposkytnout jí rozhovor o inkluzi, o který ho žádala. Kampaň, kterou proti inkluzi spustil Blesk, je totiž za hranicí dosud myslitelného.

Martin Profant: Bezbolestnost inkluze

Martin Profant polemizuje s Petrem Chalušem ve věci poslední novely školského zákona. Chalušova vize předškolní přípravy působí přitažlivě, protože odpovídá očekáváním a potřebám určité skupiny středostavovských rodin.

Martin Profant: Bezbolestnost inkluze

Martin Profant polemizuje s Petrem Chalušem ve věci poslední novely školského zákona. Chalušova vize předškolní přípravy působí přitažlivě, protože odpovídá očekáváním a potřebám určité skupiny středostavovských rodin.

Martin Profant: Bezbolestnost inkluze

Martin Profant polemizuje s Petrem Chalušem ve věci poslední novely školského zákona. Chalušova vize předškolní přípravy působí přitažlivě, protože odpovídá očekáváním a potřebám určité skupiny středostavovských rodin.

Martin Profant: Bezbolestnost inkluze

Martin Profant polemizuje s Petrem Chalušem ve věci poslední novely školského zákona. Chalušova vize předškolní přípravy působí přitažlivě, protože odpovídá očekáváním a potřebám určité skupiny středostavovských rodin.

Saša Uhlová: Rozhodčí doložka: chyták věřitelů, který je potřeba zrušit

Podpisem smlouvy s rozhodčí doložkou ve spotřebitelských a úvěrových smlouvách se dlužník vzdává práva na spravedlivý proces. Nazrál čas toto nemravné ustanovení zrušit.

Saša Uhlová: Od Sládka až po Zemana

V České republice se zřejmě našel xenofobní politik, který opravdu dokáže zaujmout voliče. Zvládne to navzdory tomu, že latentních rasistů je mezi politiky tolik.

Jakub Patočka: I Zaorálek a Drulák navazují na disent, jen by to měli říct

Nová orientace české zahraniční politiky nás může vrátit do evropského mainstreamu a navazovat na dědictví Charty 77 důkladněji, nežli na ně navazoval v novém století Václav Havel. K debatě Ideály a možnosti české zah. pol. Jakub Patočka.

Stanislav Štech: Inkluze, nebo inkluzivismus?

Stanislav Štech reaguje na příspěvky Jana Černého a Jana Michalíka, které polemizovaly s jeho dřívějším textem o diagnostických nástrojích k zařazování dětí do tzv. praktických škol.

Stanislav Štech: Inkluze, nebo inkluzivismus?

Stanislav Štech reaguje na příspěvky Jana Černého a Jana Michalíka, které polemizovaly s jeho dřívějším textem o diagnostických nástrojích k zařazování dětí do tzv. praktických škol.

Jan Michalík: Není odborník jako odborník

Jan Michalík se vrací k textu Stanislava Štecha „Jde nám skutečně o rovné šance dětí ve vzdělávání?“. Polemizuje s názorem, že by se diskuse o části školského zákona měli účastnit pouze odborníci, psychologové.

Jan Michalík: Není odborník jako odborník

Jan Michalík se vrací k textu Stanislava Štecha „Jde nám skutečně o rovné šance dětí ve vzdělávání?“. Polemizuje s názorem, že by se diskuse o části školského zákona měli účastnit pouze odborníci, psychologové.

Jan Černý: Komu jde o co?

Jan Černý z Člověka v tísni reaguje na text Stanislava Štecha o novele školského zákona a praktických školách. Asociace speciálních pedagogů hájí zájmy svých členů, kterým jde především o to bránit úbytku dětí z bývalých zvláštních škol.

Jan Černý: Komu jde o co?

Jan Černý z Člověka v tísni reaguje na text Stanislava Štecha o novele školského zákona a praktických školách. Asociace speciálních pedagogů hájí zájmy svých členů, kterým jde především o to bránit úbytku dětí z bývalých zvláštních škol.

Jan Černý: Komu jde o co?

Jan Černý z Člověka v tísni reaguje na text Stanislava Štecha o novele školského zákona a praktických školách. Asociace speciálních pedagogů hájí zájmy svých členů, kterým jde především o to bránit úbytku dětí z bývalých zvláštních škol.

Tereza Konrádová: Ústavka, průšvih, nebo příležitost ke změně?

Výchovné ústavy jsou opředeny velkým množstvím předsudků. Ústavní výchova je nařizována výhradně soudem, diagnostické ústavy samotné o tom, kdo bude umístěn nerozhodují. Ústavy přitom mají svůj význam.

Linda Sokačová: Mateřské školky a nerovnosti

Rovná kritéria pro přijímání dětí do mateřských školek jsou ve skutečnosti nerovná: vzhledem k nedostatku míst systém znevýhodňuje chudší rodiče, pro něž znamená nepřijetí dítěte citelný ekonomický problém.

Linda Sokačová: Mateřské školky a nerovnosti

Rovná kritéria pro přijímání dětí do mateřských školek jsou ve skutečnosti nerovná: vzhledem k nedostatku míst systém znevýhodňuje chudší rodiče, pro něž znamená nepřijetí dítěte citelný ekonomický problém.

Linda Sokačová: Mateřské školky a nerovnosti

Rovná kritéria pro přijímání dětí do mateřských školek jsou ve skutečnosti nerovná: vzhledem k nedostatku míst systém znevýhodňuje chudší rodiče, pro něž znamená nepřijetí dítěte citelný ekonomický problém.

Zobrazeno 20 / 39